مرندیها برای اولین بار نماینده زن در مجلس خواهند داشت© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehمعصومه پاشایی، کاندیدای زن انتخابات مجلس از حوزه شهرستان مرند با کسب بیشترین آرا به مجلس ایران راه پیدا کرد.به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، معصومه پاشایی با کسب 40 هزار و 294 رأی، به عنوان نماینده شهرستانهای مرند و جلفا به مجلس شورای اسلامی راه یافت و راهی بهارستان شد.این برای اولین بار است که یک زن در حوزه انتخاباتی مرند و جلفا به مجلس ایران راه پیدا می کند.معصومه پاشایی همچنین تنها نماینده زن استان آذربایجان شرقی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.بنا بر نتایج نهایی شمارش آرا در این حوزه، اختلاف رای معصومه پاشایی با نفر دوم 6 هزار رای می باشد. پردیس حوریان...
ادامه مطلبما را در سایت پردیس حوریان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 15:50